Anmeldelser

5 stjerner i Berlingske

Skrevet af den 24. Apr, 2013 i Anmeldelser, Nyheder | 0 kommentarer

“Vi er bedst, når vi er glade” er en bog, som er fyldt med positive vibrationer, og som skal læses af alle, der gerne vil skabe lidt bedre rammer for sig selv og kollegerne”, skriver Henrik Ørholst blandt andet i sin anmeldelse i Berlingske 21/4-13 og giver bogen 5 stjerner. Læs hele anmeldelsen her:   Smid fortiden på lossepladsen Berlingske | 21.04.2013 | | Sektion: Business Side 12 |  Anmeldelse. Arbejdsglæde skaber resultater for både medarbejderne og virksomheden, fremgår det af ny bog. Vi er bedst,...

læs mere

6 stjerner i tidskriftet “Markedsføring”

Skrevet af den 2. Mar, 2013 i Anmeldelser, Nyheder | 0 kommentarer

“Det er en velunderbygget, professionel, konkret men også en personlig bog, og Kamber får hurtigt pejlet os ind på, hvorfor glæde gør mennesker i stand til at præstere hurtigere, sikrere og med større succes, hvis vi træner, leder og anvender følelsen rigtigt”, skriver Liv Thøger blandt andet i tidsskriftet “Markedsføring” 19. februar 2013, hvor “Vi er bedst, når vi er glade” får 6 ud af 6 “M’er”. Læs hele anmeldelsen...

læs mere

Læseranmeldelser på saxo.com

Skrevet af den 1. Feb, 2013 i Anmeldelser | 0 kommentarer

    af Ejnar Riis Hansen, 26. januar 2013 “En helt igennem positiv oplevelse at læse denne bog. Den er skrevet i et letforståeligt sprog og det er helt tydeligt at forfatteren selv er et glad menneske og ved at de ting han beskriver, virker i den virkelige verden.Han kommer med helt nye måder at betragte ledelse på og vi har vel oplevet en leder, der er for autoritær. Det er ikke sjovt at arbejde under en sådan og bogen kommer med gode bud på at ændre dette. Glæde smitter også på arbejdspladsen. En glad leder,...

læs mere

Kommunikationsforum 28/1-13

Skrevet af den 29. Jan, 2013 i Anmeldelser | 0 kommentarer

Kommunikationsforum 28/1-13

Anmeldelse af bogen ‘Vi er bedst, når vi er glade’ 28. januar 2013 Af Merethe Eckhardt, ledelseskonsulent   Mange af os ved det godt – nu har Mikael Kamber skrevet en bog om det. Vi er bedst, når vi er glade, hedder den. Bogen kombinerer på fornøjelig vis ledelsesbetragtninger med konkrete og personlige råd og tips til, hvordan vi bliver mere bevidste om, hvad vi er gode til. Og gøre mere af det.  Bogens tese er, at virksomheder får gladere medarbejdere, som giver bedre værdi på bundlinien og større faglighed, hvis...

læs mere